V dnešním dílu seriálu „Cesta k vysněnému bydlení (s) bez-starostí“ si povíme něco o tom, kde a jak najít vaší vysněnou nemovitost.
Mnoho našich klientů si zpočátku myslí, že stačí sednout k internetu a sledovat nabídku realitních serverů.
Jedná se bezpochyby o dobrý začátek, ale ty nejzajímavější nabídky většinou nacházíme jinak. Hlavně proto, že na komerčních serverech se často objevuje jen cca 50 % nemovitostí, které jsou v danou chvíli dostupné na celém realitním trhu. Nemovitosti na těchto serverech jsou navícčasto rezervované, prodané, neaktuální, předražené či dokonce fiktivní. V tomto zmatku je poměrně složité se vyznat, proto tuto nabídku filtrujeme a dostávají se k vám pouze nemovitosti, které jsou reálné a mají pro vás smysl.
Díky naší aktivní práci s online marketingem se k nám dostávají nemovitosti, které pro vás mohou být zajímavé.
Jedná se o propagaci konkrétní poptávané nemovitosti, ale také o PPC reklamy a SEO optimalizaci. Díky brandu bez-starostí se na nás obrací majitelé nemovitostí, kteří mají zájem na rychlém zobchodování jejich nemovitosti, nebo zkrátka nechtějí veřejnou propagaci jejich prodeje.
Velice významným zdrojem jsou prodávající, kteří se rozhodli svou nemovitost prodat, jak se říká, na vlastní pěst. Abychom se k takovým prodejcům dostali, je velice důležité trávit spoustu času v lokalitách, které jste si vybrali jako svůj budoucí domov.
Protože se na realitním trhu pohybujeme dlouhodobě, máme již vytvořenou síť tipařů, kteří nás o nemovitostech, chystajících se k prodeji, informují.
Jsou to také prodávající, kteří vůbec nechtějí svou nemovitost veřejně inzerovat. No a v neposlední řadě je naším významným zdrojem nemovitostí týmová práce s kolegy z Reality bez-starostí, od kterých se k nám dostávají nemovitosti, které se teprve připravují k prodeji. Často také poptávající, kterým hledáme nové bydlení, zároveň nějakou nemovitost prodávají.
Díky tomu, že se této práci s poptávajícími klienty zabýváme jako jediní na celém realitním trhu v ČR, těžíme z nadstandardních vztahů se „spřátelenými“ realitními kancelářemi.
I pro ně je jednodušší udělat rychlý obchod než draze inzerovat.
Je nezbytné se dívat kolem sebe. Protože příležitost, kde můžeme najít nové bydlení, může číhat doslova a do písmene na každém rohu (např. na nástěnce v supermarketu, na vývěskách…).