Výsledky vyhledávání

Reklama v realitním světě



Reklama, otravuje, prudí a je všudypřítomná, že?

Rozhlédněte se kolem sebe, kolik věcí jste si na základě reklamy koupili. Ne proto, že je potřebujete, ale proto, že je chcete.

Pokud má někdo bydlení, ale nemá zrovna potřebu ho měnit, tak vaši nemovitost na Bazoši ani nikde jinde nenajde, protože ji nebude hledat. Když v něm vzbudíme touhu a chuť, tak přijde i ta potřeba.

A k tomu slouží REKLAMA. Má mnoho podob a tváří, ale vždy jediný cíl – a to je prodat.

Představte si, že si něco MUSÍTE koupit.

A teď si představte, že si něco CHCETE koupit.

Cítíte ten rozdíl?

Motivace a energie se kterou jdete do koupi, když něco opravdu chcete, je naprosto odlišná, než když něco musíte. A také ochota obětovat více času a prostředků je daleko větší.

A tohle platí i u nemovitostí. Samozřejmě je důležité nabízet je těm, co je potřebují, ale ti si na Bazoš nebo třeba Sreality dojdou sami. Proto bychom se při tvorbě reklamy měli zamyslet i nad těmi, kteří o koupi nové nemovitosti zatím jen přemýšlí nebo je třeba ještě nenapadlo, že by si nějakou mohli koupit. Díky reklamě pak můžete oslovit klienty z jiných měst, regionů nebo dokonce zemí.

Mám tady pro vás jeden příklad za všechny: Můj klient z Brna si koupil investiční byt na Vsetíně. Původně neměl v plánu nějakou nemovitost kupovat, ale díky placené reklamě na Facebooku se k němu námi nabízený byt dostal a zaujal ho natolik, že si ho nakonec koupil.

Samotného by ho to nikdy ani nenapadlo, dokud to nedostal jak se říká „přímo pod čumák“.

K tomu, aby se nemovitost dostala k co nejvíce potencionálním klientům, slouží cílená reklama na sociálních sítích, propagace webu, PPC kampaně, volba vhodných klíčových slov a další…

Tohle všechno spolu s dokonalou prezentací nemovitosti vede k úspěšnému prodeji za nejvyšší možnou cenu.

Nemovitost si můžete prodat i sami, ale nikdy ji neukážete všem v tom nejlepším možném světle, protože s tím nemáte dostatečné zkušenosti. Díky tomu sice třeba jednou svoji nemovitost prodáte, ale zabere vám to spoustu času a starostí a nikdy ji sami neprodáte za nejvyšší možnou cenu.

Tak co, budete chtít vaši nemovitost svěřit do rukou profesionálů? Pokud ano, tak mi zavolejte na tel. +420 774 421 423.

Porovnejte nabídky